1. pololetí | . | . |
konkretizace | termín | garant |
čtenářská dílna (7. roč.) | 10/17 | Mič |
ukázková hodina (1. roč.) | 11/17 | Koc |
Vánoční besídka (oba stupně) | 12/17 | Hrb |
návštěva místní knihovny a knihovny ve Vítkově (1. stupeň) | 1/18 | TU |
2. pololetí | . | . |
konkretizace | termín | garant |
Nákup mimočítankové četby (2. stupeň) | 02/18 | Oč |
Recitační soutěž (oba stupně) | 2/18 | Míč |
Soutěž čtenářských deníků (oba stupně) | 3/18 | Oč, Šíp |
Nákup mimočítankové četby (1. stupeň) | 3/18 | Oč |
Vystoupení ke Dni matek | 5/18 | Hal |
Čtení žáků 1. roč. dětem z MŠ | 6/18 | Koc |
Průběžné zapojení do projektu „Čtení pomáhá“ + plnění úkolů z www.šotkoviny.cz
Po celý školní rok ve vyučovacích hodinách (zpravidla literárních) užíváme následující metody rozvíjení čtenářských dovedností:
Čtení s otázkami, Čtení s předvídáním, Debata s autorem, Literární dopisy, Podvojný deník, Grafická schémata, Dílna čtení, Literární kroužky, Poslední slovo patří mně, Skládankové čtení, Skládankové učení, Mapa příběhu, Učíme se navzájem, Tvorba vlastní knížky, Vyhledávání klíčových slov, Čtenářské portfolio.
Podrobněji viz příručka: „Čtenářská gramotnost jako vzdělávací cíl pro každého žáka“ referáty o knihách, čtenářské deníky, školní časopis, práce s dětskými časopisy, spolupráce s KMČ,
čtenářské projekty, dramatické kroužky,doporučená četba
14. 9. 2017 Aktualizoval: Mgr. Petr Očadlík